čtvrtek 26. dubna 2012

Dopis sestře Kate


13. května, 1917
                                  
Drahá Kate,
Promiň, že jsem se tak dlouho neozval, určitě sis říkala, co se mnou je. Měl jsem ti napsat, jenže jsem byl pořád něčím zaneprázdněn a neměl času nazbyt.  Těším se skvělému zdraví a počasí zde je momentálně velmi teplé. Cesta přes kanál proběhla dobře, moře bylo velice klidné. Myslím, že nás zítra čeká přesun blíže k linii, takže ti nemohu poslat mou adresu. Hned jak ji zjistím, pošlu  ji Ethel.  Na to, jak krátce jsem v armádě jsem už  měl spoustu přesunů. Nejdříve jsem byl přidělen k York’s, poté k South Staffords a West Yorks,  teď jsem se myslím už usadil  v deváté Batt York & Lancaster. Takže jak můžeš vidět, dost často jsem se přesouval. Hned jak ti přijde má nová adresa se ozvi a napiš jak se vede. Psal jsem Jackovi a vypadá to, že se mu daří dobře. Jakmile to bude možné, zase napíšu.

S Láskou

Harry

Žádné komentáře:

Okomentovat